مقالات

بررسی و معرفی انواع لیفتراک ایرانی

 

بررسی و معرفی انواع لیفتراک ایرانی

لیفتراک یکی از مهم ترین ماشین های جابجایی بار به شمار می رود که برندهای زیادی دارد. برای خرید انواع لیفتراک ایرانی باید در مورد کیفیت و استانداردهای به کار گرفته شده جهت تولید لیفتراک اطلاعات بیشتری به دست آورید. برندهای داخلی از نظر کارایی و کیفیت قابل اعتماد هستند. در کشور ایران شرکت های بزرگی در زمینه تولید لیفتراک فعالیت می کنند. هر یک از برند های مهم لیفتراک های ایرانی را در ادامه معرفی می‌ کنیم. خرید قطعات لیفتراک در تهران هم از ما بخواهید.

بهترین برندهای لیفتراک ایرانی

لیفتراک های ایرانی 400x300 - بررسی و معرفی انواع لیفتراک ایرانی

بیشتر بخوانید :   انواع لیفتراک های خارجی

برخی از مهم ترین مدل های لیفتراک ایرانی که امروزه محبوبیت زیادی دارند عبارت هستند از :

 

  1. برند سپاهان

برند سپاهان به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید لیفتراک های ایرانی شناخته می شود. لوازم یدکی لیفتراک برند سپاهان کیفیت مناسبی دارند. شما می توانید لیفتراک دیزلی، گازی و برقی برند سپاهان را در بازار مشاهده نمایید. شرکت سپاهان به عنوان بهترین تولید کننده لیفتراک شناخته می‌ شود. تولیدات گوناگون این شرکت را باید از نظر کیفیت و کارایی که دارند مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را خریداری نمایید. لیفتراک های سپاهان دارای موتور قوی و فرمان هیدرولیک مناسب هستند. بدنه این لیفتراک ها کیفیت مناسبی دارد. این برند لیفتراک، تمامی استانداردهایی که مربوط به کاربرد اصولی لیفتراک می باشد را جهت تولید لیفتراک در نظر می‌ گیرد.

  1. برند سهند

یکی دیگر از برندهای لیفتراک ایرانی که محبوبیت زیادی دارد برند سهند می باشد. شرکت سهند به عنوان یکی از شرکت ‌های مطرح تولید لیفتراک شناخته می‌ شود که در شهر تبریز است. برند سهند مدل های گوناگون لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک را تولید می کند. کیفیت محصولات برند سهند بسیار عالی است. در بازارهای داخلی شما می توانید مدل های متفاوت لیفتراک سهند را مشاهده کنید. آلاینده هایی که مربوط به پروژه حمل و نقل می باشند در این لیفتراک ها وجود ندارند. لیفتراک سهند خدمات پس از فروش دارد و تمامی خدمات مربوط به سرویس و نگهداری را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید برای بالا بردن انواع وسیله های انبار و کارخانه ها از لیفتراک سهند استفاده کنید.

  1. لیفتراک ایرانی آریا
حتما بخوانید:  انواع و اجزای لیفتراک

لیفتراک آریا به عنوان یکی دیگر از برندهای با کیفیت ایرانی شناخته می شود. مدل های گوناگون لیفتراک گازی، برقی و دیزلی لیفتراک آریا را می توانید در بازار مشاهده نمایید. هر یک از مدل‌ های لیفتراک آریا با بهترین کیفیت تولید می شوند. دقت داشته باشید که لوازم یدکی لیفتراک آریا را باید از نمایندگی خریداری کنید. کارشناسانی که در نمایندگی فروش لیفتراک فعالیت می ‌کنند بهترین مدل لیفتراک را بر اساس نوع صنعت تان به شما معرفی می نمایند.

های ایرانی 400x267 - بررسی و معرفی انواع لیفتراک ایرانی

  1. برند کارا ماشین آرنا

برند کارا ماشین آرنا به عنوان یکی دیگر از برندهای تولیدی لیفتراک ایرانی شناخته می شود. این شرکت تجربه چندین ساله برای تولید انواع ماشین آلات یدک کش کسب کرده است. تکنولوژی های به روز دنیا در این شرکت برای تولید لیفتراک به کار گرفته می شود. تجربه این شرکت در زمینه تولید لیفتراک زیاد است. تمامی لیفتراک های برقی، گازی و دیزلی در این شرکت تولید می شوند. شما می توانید همراه با گارانتی لیفتراک های کارا ماشین آرنا را برای صنعت مورد نظر خود خریداری کنید.

  1. لیفتراک ایرانی اپال ماشین خاورمیانه

برند اپال ماشین خاورمیانه به عنوان یکی دیگر از برندهای لیفتراک ایرانی شناخته می شود. این شرکت علاوه بر اینکه لیفتراک های نو را به فروش می رساند لیفتراک های کارکرده را به مشتریان ارائه می دهد. بر همین اساس هر یک از افرادی که نمی ‌خواهند هزینه زیادی برای خرید لیفتراک پرداخت کنند به دنبال برند اپال ماشین خاورمیانه هستند. این برند یکی از بهترین برندهای ایرانی لیفتراک شناخته می شود که کیفیت مناسبی دارد.

حتما بخوانید:  معتبر ترین مرکز تعمیرات و تهیه قطعات لیفتراک دوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *