مقالات

قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

 

قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

امروزه لیفتراک روزانه می‌ تواند چندین هزار کالا را با وزن های متفاوت جابجا کند.  برای خرید انواع لیفتراک باید قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت ‌های گوناگون را مورد بررسی قرار دهید. قدرت هر یک از لیفتراک ها باید به گونه ‌ای تنظیم شود که به مرور زمان دچار آسیب نگردد. در واقع این مسئله که لیفتراک به تعمیر نیاز نداشته باشد بسیار مهم است. اگر شما به صورت اصولی از لیفتراک های باربری در حالت‌ های گوناگون استفاده کنید می توانید طول عمر بیشتری از لیفتراک ها دریافت نمایید.

جابجایی بار با لیفتراک - قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

قدرت جابجایی بار با لیفتراک

قدرت جابجا کردن بار در انواع لیفتراک ها

قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت های متفاوت به قطعات لیفتراک و همچنین برند لیفتراک بستگی دارد. با توجه به شرایط تان در محیط کسب و کار باید لیفتراک مناسبی را انتخاب کنید که قدرت جابجا کردن بار را داشته باشد. برای سازندگان متفاوت لیفتراک این مسئله اهمیت دارد که بارهای سنگین را به راحتی جابجا نمایند. برخی از لیفتراک هایی که قدرت جابجایی متفاوتی دارند عبارت هستند از :

بیشتر بخوانید :   انواع لیفتراک های خارجی

  1. قدرت جا به جایی لیفتراک لیفتراک های صنعتی

لیفتراک صنعتی به عنوان یکی از مهمترین لیفتراک های باربری شناخته می شود. لوازم یدکی لیفتراک صنعتی کیفیت و کارایی بی نظیری دارند. جابجایی بار با استفاده از این لیفتراک به بهترین نحو ممکن انجام می ‌شود. این لیفتراک اجسامی که سنگین هستند را بلند می کند و به مکان های طولانی می برد. لیفتراک های صنعتی مدل های گوناگونی دارند که هر یک از آنها را برندهای متفاوت تولید کرده‌ اند.

  1. لیفتراک های انباری

لیفتراک انباری به عنوان یکی دیگر از انواع لیفتراک هایی شناخته می‌ شود که برای جابجا کردن بارهای سنگین و حجیم استفاده خواهد شد. قطعات گیربکس لیفتراک انباری و دیگر قطعات لیفتراک کیفیت شان بسیار عالی است. البته باید بدانید که قدرت جابجا کردن لیفتراک های صنعتی نسبت به لیفتراک های انباری بالاتر می باشد. شما با استفاده از لیفتراک های صنعتی حجم زیادی از بارها را به ‌راحتی جا به‌ جا خواهید کرد.

  1. قدرت جا به جایی لیفتراک جانبی

قدرت جا به جایی لیفتراک جانبی نسبت به مدل های انباری و صنعتی کمتر است. لیفتراک های جانبی از جمله لیفتراک هایی هستند که به راحتی در کنار قفسه حرکت می کنند. این لیفتراک بدون نیاز به چرخش می تواند بار را تخلیه نماید. برای جابجا کردن چوب و لوله این لیفتراک انتخاب مناسبی است.

  1. قدرت جا به جایی لیفتراک لیفتراک های سنگین

لیفتراک سنگین به عنوان یکی دیگر از انواع لیفتراک های باربری به شمار می ‌رود. قطعات موتور لیفتراک سنگین، قطعات ادوات لیفتراک سنگین و … کاربرد بی نظیری دارند. لیفتراک سنگین بارهای گوناگون با ظرفیت بزرگ را جابجا می کند. شما می توانید بارهای سنگین تر را از روی زمین بلند کنید و از طریق این لیفتراک به مکان های متفاوت ببرید.

حتما بخوانید:  معتبر ترین مرکز تعمیرات و تهیه قطعات لیفتراک کوماتسو

و نحوه جابجایی بار 400x225 - قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های مختلف

لیفتراک و نحوه جابجایی بار

حتما بخوانید : انواع لیفتراک ایرانی

نکاتی برای افزایش قدرت جا به جایی لیفتراک

قدرت جا به جایی لیفتراک در حالت‌ های متفاوت با یکدیگر فرق دارد. برای افزایش قدرت لیفتراک در حالت ‌های گوناگون باید برخی از نکات ضروری را در نظر داشته باشید. لیفتراک ها برای مکان های مشخص شده ای تولید می شوند. به همین دلیل جابجایی هر یک از بارها را در مکان های مشخص شده به صورت اصولی انجام می دهند. یکی از مهمترین مشکلاتی که برای لیفتراک به وجود می آید خرابی اکسل می باشد. در صورت خرابی اکسل باید سریعا برای تعمیر اکسل اقدامات لازم را انجام دهید. اگر می خواهید زمان چرخش و حرکت با لیفتراک، سرعت تان را افزایش دهید امکان دارد خطرات زیادی برای لیفتراک به وجود آید. به همین دلیل تمامی نکات احتیاط مربوط به لیفتراک را در نظر بگیرید و سپس از آن برای جابجا کردن بار استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *