مقالات

انواع لیفتراک بر اساس موتور

 

انواع لیفتراک بر اساس موتور

اگر قصد خرید لیفتراک را دارید باید در مورد انواع لیفتراک بر اساس موتور اطلاعات بیشتری به دست آورید. لیفتراک ها با موتور های متفاوتی طراحی می‌ شوند. امروزه بسیاری از لیفتراک ها را با تکنولوژی‌ های پیشرفته تولید می ‌نمایند. بسیاری از افراد مایل هستند بهترین لیفتراک را برای جابجایی بار های گوناگون خریداری کنند. شما انواع لیفتراک ها را باید طبق موتور بشناسید تا بتوانید طبق نیاز صنایع گوناگون بهترین مدل را خریداری کنید.

آشنایی با انواع لیفتراک بر اساس موتور

برخی از مهم ترین مدل های لیفتراک بر اساس موتور عبارت هستند از :

دیزلی 400x189 - انواع لیفتراک بر اساس موتور

لیفتراک دیزلی

  1. لیفتراک های دیزلی

یکی از انواع لیفتراک های باربری نمونه دیزلی می باشد. لیفتراک های دیزلی با ابعاد بزرگ تولید می شوند. در محیط های بسته امکان دارد نتوانید از این لیفتراک ها استفاده کنید. در محیط های باز استفاده از لیفتراک های دیزلی انتخاب مناسبی به شمار می‌ رود. از نظر قیمت باید بدانید که لوازم یدکی لیفتراک و برندهای متنوع لیفتراک دیزلی نسبت به لیفتراک های برقی هزینه مناسب تری دارند. البته لیفتراک های دیزلی نسبت به لیفتراک های دوگانه سوز گرانتر هستند. هزینه نگهداری کردن لیفتراک دیزلی نسبت به لیفتراک های برقی بالاتر می باشد. زمان خرید لیفتراک باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید تا طبق شرایط تان بتوانید بهترین لیفتراک را انتخاب کنید.

لوازم یدکی لیفتراک های باربری دیزلی مانند بسیاری از لیفتراک ها کیفیت خوبی دارند. تفاوت لیفتراک دیزلی در طراحی آن می باشد. قطعات دکل لیفتراک دیزلی برای بالاتر بردن بار طراحی شده‌ اند. لیفتراک های دیزلی برای جابجایی و بارگیری کالاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که لیفتراک های دیزلی به تعمیر نیاز داشته باشند به راحتی سرویس می گردند. قطعات یدکی لیفتراک دیزلی در بازار وجود دارد و شما به راحتی می توانید آنها را خریداری کنید.

حتما بخوانید:  معتبر ترین مرکز تعمیرات و تهیه قطعات لیفتراک سهند

بیشتر بخوانید :   انواع لیفتراک های خارجی

  1. لیفتراک های دوگانه سوز

یکی دیگر از انواع لیفتراک بر اساس موتور نمونه دوگانه سوز می باشد. لیفتراک های دوگانه سوز از آنجایی که در محیط های بسته و باز کاربرد دارند محبوبیت زیادی کسب کرده ‌اند. موتور لیفتراک دوگانه سوز کیفیت بسیار عالی دارد و قطعات آن را به راحتی می توانید در بازار پیدا کنید. لیفتراک های دوگانه سوز آلاینده های زیادی را در هوا منتشر نمی کنند. در واقع به دلیل صدای کمی که لیفتراک های دوگانه سوز دارند بسیاری از افراد از آنها استفاده می نمایند.

لوازم یدکی لیفتراک دوگانه سوز کیفیت شان بسیار عالی است. کاتالیزور هایی که این لیفتراک ها دارند در دمای بالا عملکرد مناسبی از خود نشان می دهند. لیفتراک های دوگانه سوز در زمستان باید با استفاده از ضد یخ کار کنند. هزینه نگهداری کردن لیفتراک های دوگانه سوز تا حدودی بالا می باشد. البته باید بدانید که قیمت این لیفتراک نسبت به مدل های دیگر بهینه تر است. زمان خرید لیفتراک های دوگانه سوز باید مدل های متفاوت آنها را بررسی کنید تا بهترین نمونه را تهیه نمایید.

های باربری 1 400x300 - انواع لیفتراک بر اساس موتور

لیفتراک های باربری

  1. لیفتراک بر اساس موتور برقی

یکی دیگر از انواع لیفتراک بر اساس موتور، لیفتراک برقی می باشد. لیفتراک های برقی سازگار با محیط زیست هستند. در واقع باید بدانید که این لیفتراک دود تولید نمی کند و بی صدا می باشد. شما با استفاده از این لیفتراک ها به هیچ عنوان محیط را آلوده نمی کنید. لیفتراک های برقی توسط باتری کار می کنند. در واقع باتری به عنوان یکی از وزنه های تعادل در لیفتراک عمل می کند. اندازه لیفتراک های برقی کوچک است و حرکت آنها صاف می باشد. لیفتراک های برقی زمان شارژ قابلیت استفاده ندارند. در صورتی که باتری اضافه روی لیفتراک نصب کرده باشید می توانید از آن استفاده نمایید. لیفتراک های برقی در مناطق رطوبتی نباید استفاده شوند. در واقع رطوبت در هوا موجب اختلال سیم کشی لیفتراک خواهد شد.

حتما بخوانید:  معتبر ترین مرکز تعمیرات و تهیه قطعات لیفتراک کوماتسو

حتما بخوانید : انواع لیفتراک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *