مقالات

انواع سایز لاستیک لیفتراک

 

انواع سایز لاستیک لیفتراک

لاستیک به عنوان یکی از مهمترین قطعات لیفتراک شناخته می شود. برای خرید لاستیک لیفتراک باید انواع سایزهای لاستیک را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از اعدادی که روی لاستیک حک می شوند نشان دهنده ابعاد متفاوت لاستیک هستند. به عنوان مثال عدد ۲۱ قطر خارجی لاستیک را نشان می دهد. عدد ۸ عرض مقطع لاستیک را معرفی می ‌کند. عدد ۹ قطر رینگ را به شما نشان خواهد داد. هر یک از اعدادی که روی لاستیک وارد شده‌ اند را باید از نظر قطر خارجی، عرض مقطع و قطر رینگ مورد بررسی قرار دهید. پس از بررسی ‌های لازم متوجه می شوید که کدام یک از لاستیک ها را باید برای لیفتراک خریداری کنید.

  • لاستیک ژاپنی لیفتراک
  • لاستیک لیفتراک کره ای
  • تفاوت سایز لاستیک ها
  • قطر لاستیک

برای لیفتراک 300x300 - انواع سایز لاستیک لیفتراک

لاستیک برای لیفتراک

لاستیک های متنوع برای انواع لیفتراک

هر یک از سایز بندی های لاستیک لیفتراک را از نظر نوع لیفتراک باید به‌ خوبی مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که لاستیک ها با سایز های گوناگون تولید می گردند. بر همین اساس زمان خریداری لاستیک ها باید عواملی که روی عرض و قطر لاستیک تاثیر می گذارند را مورد بررسی قرار دهید. امروزه بسیاری از افراد برای خرید لاستیک های لیفتراک به فروشگاه‌ های معتبر مراجعه می ‌نمایند. شما با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توانید گارانتی لاستیک را دریافت کنید.

چه عواملی روی خرابی لاستیک لیفتراک تاثیر دارند ؟

عوامل زیادی روی خرابی تایر لیفتراک تاثیر می گذارند.  فشار کار زیاد، تاریخ انقضا و خرید لاستیک ارزان و بی کیفیت به عنوان عواملی شناخته می‌ شوند که طول عمر لاستیک را تعیین می کنند. هر یک از این عوامل را باید زمان خریداری لاستیک ها در نظر بگیرید و سپس آنها را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که عوامل مربوط به خرابی لاستیک ها اگر جدی گرفته نشوند مدت زمان زیادی نمی توانید از آنها استفاده بهینه داشته باشید.

حتما بخوانید:  معتبر ترین مرکز تعمیرات و تهیه قطعات لیفتراک یال

قیمت لاستیک های لیفتراک

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید تایر لیفتراک باید به آن دقت داشته باشید قیمت تایر است. هر یک از لاستیک هایی که با ابعاد بزرگتر تولید می شوند هزینه خریداری شان بیشتر است. برخی دیگر از لاستیک ها ابعادش شان کوچکتر می باشد و با قیمت کمتری به فروش می رسند. توجه داشته باشید که برند تولیدی لاستیک مهمترین فاکتور به شمار می‌ رود که قیمت آن را تایید می‌ کند. آن دسته از لاستیک هایی که برندشان خارجی است با قیمت بیشتری به فروش می‌ رسند. برخی دیگر از لاستیک ها که برندشان ایرانی می باشد هزینه خریداری شان مناسب تر می باشد.

توجه داشته باشید با توجه به لیفتراک، مدل های زیادی از لاستیک لیفتراک را در بازار مشاهده می کنید. بیشتر تولیدکنندگان تایر سایز های گوناگون تایر لیفتراک را تولید می نمایند. کشور ایران لاستیک ژاپنی، تایوانی، کره‌ ای و چینی را به وسیله شرکت های بازرگانی وارد خواهد کرد. با توجه به استانداردهای تولید تایر لیفتراک و کیفیت هر یک از تایرها، قیمت آنها با یکدیگر فرق می کند.

های لیفتراک - انواع سایز لاستیک لیفتراک

لاستیک های لیفتراک

بهترین لاستیک لیفتراک

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خرید لاستیک لیفتراک باید به آن دقت داشته باشید این است که انواع لاستیک ها را بشناسید. برخی از لاستیک ها بادی هستند که آنها را به عنوان پنوماتیک می شناسند. برخی دیگر از لاستیک ها به عنوان لاستیک سنگی به فروش می رسند. لاستیک های بادی خاصیت لاستیکی دارند و برای سطوح ناهموار مناسب هستند. با توجه به اینکه فشار وارد شده روی لاستیک های بادی متفاوت می باشد باید فشار باد تایرها را همیشه تنظیم کنید. لاستیک های سنگی در سطوح ناهموار استفاده نمی شوند. در محیط کار که اشیای برنده وجود داشته باشد بهتر است از لاستیک های بادی استفاده کنید. لاستیک های سنگی انعطاف پذیری پایینی دارند و انتقال ارتعاشات را به اپراتور به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

حتما بخوانید:  انواع لیفتراک بر اساس موتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *